Залученість. Як її підвищити?

Тренінг буде корисний як для HRов так і для керівників. Ви отримаєте відповіді на питання
і зрозумієте різницю між задоволеністю, лояльністю і залученістю. Ви отримаєте також
практичні інструменти по роботі з рівнем залученості.

Проблеми та Питання, на які Ви отримаєте відповіді на тренінгу:

Задоволеність, лояльність і залученість – це одне і теж? У чому різниця?

–  Дослідження задоволеності, лояльності і залученості – навіщо це потрібно?
Чи буде це корисно для компанії, HRА і співробітників?

–  Як уникнути помилок при роботі над рівнем залученості?

–  Як максимально підвищити рівень залученості при мінімальних грошових витратах?

Програма тренінгу:

    1. Задоволеність, лояльність, залученість. В чому різниця?
    2. Поняття залученості. Історія питання.
    3. Чому залученість корисна для компанії? Роль корпоративної культури в рівні залученості.
      Чому компанії з високим рівнем залученості більш ефективні та успішні?
    4. Чому не у всіх компаніях можна та потрібно вимірювати залученість?
    5. Чи потрібно міряти? Інструменти оцінки рівня залученості. У чому користь досліджень?
    6. Що робити з результатами? Аналіз користі і шкоди різних сценаріїв поведінки.
    7. Роль ТОП-менеджера в рівні залученості персоналу
    8. Роль HRА в роботі з дослідженням та збільшенням рівня залученості.
    9. Помилки при роботі над рівнем залученості.

Формати тренінгів з кожної теми визначаються індивідуально.
Навчання можуть проходити в трьох різних форматах:

    • Тренінг (8 годин) – вартість – 1800 грн.
    • Тренінг (4 години) – 900 грн.
    • Майстер-клас (2,5 години) 400 грн.

 

Детальніше про тренера Тетяну Шумарову, а також серію тренінгів та майстер-класів для HR

і керівників «Персонал-Сервіс» читайте тут