Перший в цьому році, але вже далеко не перший майстер-клас для HR-ів від рекрутингової компанії
«Персонал-Сервіс» відбувся 5 лютого в Києві. На цей раз тема звучала дуже сучасно та актуально – «HR-бренд.
Лайфхаки для застосування».
Адже питання побудови власного ефективного HR-бренду зараз стоїть на порядку денному в більшості великих
українських компаній. Правильна побудова HR-бренду дає можливість залучати і утримувати в компанії
справжні таланти, найбільш продуктивні та компетентні в своїй справі кадри. Недарма в Україні в деяких
компаніях вже діє нова посада менеджера з розвитку HR-бренду.
Але повернемося до події. У майстер-класі взяли участь представники HR-відділів ряду київських компаній.
У їх числі були HR-менеджери великого українського автомобільного та ресторанного бізнесу, туризму та інших сфер.
Тренер «Персонал-Сервіс» Тетяна Шумарова, консультант в сфері управління персоналом та людського капіталу,
на початку майстер-класу розкрила питання, чи є бренд роботодавця просто модою або ж необхідністю.
Учасники дізналися, що бренд роботодавця розділяється на внутрішній і зовнішній, і прояснили для себе
практичне значення кожного.
Потім перейшли до практичних інструментів і лайфхаків HR-бренду. І нарешті, майстер-клас підійшов
до ключового питання теми: як реально побудувати в компанії програму розвитку HR-бренду і успішно її
реалізувати? Як зробити це правильно і виключити помилки? І які помилки – найпоширеніші?
Найбільше учасникам майстер-класу припала до душі практична робота з опрацювання реальних кейсів HR-бренду.
Практичне завдання і відповіді на питання від учасників нашому тренеру завершило майстер-клас по HR-бренду.
А тим часом «Персонал-Сервіс» планує новий майстер-клас на одну з актуальних для HR-ів та керівників
бізнесу тематику. Слідкуйте за новинами на нашому сайті!
Детальніше про серію майстер-класів та тренінгів «Персонал-Сервіс» та тренера
Тетяну Шумарову читайте тут